Friday, January 10

BerSABARlah :)

Meskipun seluruh isi dunia melupakanmu ingatlah bahawa kita masih ada Allah yg menemani . Ya Allah tabahkan hati hamba-hambaMu ini. Ketika musibah datang aku cuba utk bertahan tapi knapa air mata aku ni nak ja mengalir sekuat-kuatnya .

Hidup aku berbanding dulu lain sangat . Aku pun dah tak macam dulu . Maafkan aku .. maafkan kakak mak ayah . Maafkan aku , sahabat . Terlalu banyak yang aku nak katakan ... tapi kenapa setiap kali aku nak cakap aku lupa habis segala-galanya . Ujiann , YES ! God is testing me . Just be patient and smile :)Aku hanya ada ALLAH saja . It's okay ... 




Mereka yang disana lebih menderita dari aku . Aku ni Allah uji keseorang saja tapi mereka di sana syria , palestin dan mesir berjuang demi mempertahankan ISLAM . Wallahuu , siapalah aku nak dibandingkan dengan mereka . Aku masih bersyukur sebab aku masih ada keluarga dan kawan-kawan cuma mereka tak pernah faham aku . Cukuplah bagi aku mereka ada disisi aku . Thanks Allah for everything .


Sabarlah sabrina . Hidup kat dunia ni hanya sementara . Just for a while . Akhirat tu yang penting . Biarlah kat dunia ni kita menderita asalkan kat akhirat bahagia selama-lamanya disisi Allah dan Rasulullah serta sluruh umat islam yg lain . Aku just nak hadapi hidup ni dengan hati yang tabah . Ya Allah ! moga aku kuat . Biarlah aku kehilangan keluarga , sahabat janji aku masih ada Allah . Aku yakin sangat Allah takkan tinggalkan aku .




0 comments:

Post a Comment